Warstone TD Gold Edition
Warstone is een Tower Defense-game met RPG-elementen, strategie en het bouwen van steden. Een gevreesde hoofdman verzamelt een leger met de bedoeling het koninkrijk over te nemen. Dorpelingen schreeuwen om een ​​held, help hen in opstand te komen tegen de krachten van deze gevreesde schurk. Bouw gebouwen om je dorp te versterken, train je leger en rust je bondgenoten uit. Zoek naar sleutelhulp in andere dorpen, zoals dwergen, amazones en heksen. Met hun hulp en de versterking van je leger, leid je missies, versla je de indringers en maak je de regio weer veilig. Samen staan ​​we sterker! In tegenstelling tot gewone Tower Defense-spellen, heeft Warstone TD een unieke methode om verdedigers op te roepen (torens vertegenwoordigd door bondgenoten en leger van de speler). Je begint een missie met een vrij lege map en een paar stenen waar je verdedigers op kunt plaatsen. Naarmate het level vordert, verschijnen er meer stenen en sommige vallen zelfs van vijanden, zodat je ze op elke geldige positie op de kaart kunt plaatsen. Af en toe verschijnen er ook krachtige oorlogsstenen, die aanzienlijke bonussen geven aan specifieke verdedigers wanneer ze erop worden geplaatst. Je kunt elk van de basislegerklassen op de stenen oproepen. Elke klasse heeft zijn eigen specialisatiepad, schadetype, goudkosten en speciale vaardigheden. Met zo'n verscheidenheid aan verdedigers en spelklassen is er een enorme hoeveelheid tactieken in de campagnemodus en gevechten, waardoor de herspeelbaarheid nog verder wordt vergroot! Vecht vandaag nog mee in Warstone TD!