WARRIORS: Abyss - NOBUNAGA'S AMBITION Yukimura Sanada Costume Set
Deze set bevat 2 kostuums van Yukimura Sanada en Mature Yukimura Sanada uit "NOBUNAGA'S AMBITION: Awakening". De set wordt toegevoegd aan het spel in de derde gratis update en wordt beschikbaar na het voltooien van de tutorial.