Warrior Item Pack
De oorspronkelijke eigenaar van deze onbetaalbare collectie was een Orlesiaanse ridder die dertien keer in zijn hart werd gestoken. Na zijn dood werden zijn kostbare bezittingen meegenomen en sindsdien is een ieder die stukken uit dit gestolen eigendom heeft opgeëist op gruwelijke wijze vroegtijdig aan zijn eind gekomen. Elk stuk uit deze collectie vormt een prinselijk cadeau voor een warrior in je reisgezelschap. Maar tart je het lot en riskeer je de wraak van een man die in koelen bloede is vermoord? Dit itempakket bevat een verzameling wapens, wapenrustingen en accessoires voor je Warrior en zijn volgelingen.