Warlock's Tower
Warlock's Tower is een retro puzzelspel met elegant ontworpen levels rondom en eenvoudige regel - een beweging staat gelijk aan een verloren leven. Speel als postbode Tim en trotseer de toren en zijn ingewikkelde kamer met gekmakende puzzels, in een poging detop te bereiken en een vredesoffer te doen aan de Warlock. Het oplossen van iedere kamer zal echter niet eenvoudig zijn! Elke stap die je zet kost een levenspunt, overal liggen monsters en valkuilen op de loer, en sommige kamers vereisten de samenwerking van twee karakters om door te kunnen gaan! Het bezorgen van de post is nog nooit zo uitdagend geweest. Wees op je hoede! Kenmerken: * Los meer dan 100 in moeilijkheidsgraad toenemde kamers op * Wees zombies, vliegende ogen, & slijm te slim af. Jouw steeds kleiner wordende stappen zijn verre van het enige gevaar. * Ervaar de jaren ‘80! Retro, 8-bit esthetiek geven je het gevoel dat je weer op jouw favoriete handheld speelt.