Warhammer: Vermintide 2 - Sister of the Thorn
De Sisters of the Thorn staan bekend als de dienstmaagden van Ariël, de levenschenkende koningin van Athel Loren, maar er zijn er onder hen die lonken naar duistere, kwaadaardige machten. Herboren in hun mystieke gelederen, begeeft Kerillian zich in de strijd met toverspreuken en werpsperen, gebruikmakend van de kracht van de natuur om haar bondgenoten te versterken en te beschermen. - Ontketen de gaven van de godinnen met twee nieuwe wapentypen: de Briar Javelin en de Deepwood Staff. - Omarm het weefsel der natuur met een nieuwe unieke talentenboom. - Vier de glorie van de natuur met een exclusieve personageskin en nieuwe spraaklijnen. - Gebruik de zegeningen van Cadai en Cytharai om andere helden te versterken en beschermen. - Verander het uiterlijk van je Sister of the Thorn met geheel nieuwe cosmetische items Inbegrepen cosmetische items: 5 nieuwe Briar Javelin-illusies 5 nieuwe Deepwood Staff-illusies 4 nieuwe heldenskinvariaties 4 nieuwe hoeden 3 nieuwe portretlijsten 6 exclusieve schilderijen OPMERKING: Wanneer je de Warhammer: Vermintide 2 - Sister of the Thorn-carrière koopt, ontvang je 335 shillingen (valuta in het spel) om te besteden in de winkel in het spel.