Warhammer: Vermintide 2 - Necromancer
Een nieuwe carrière voor Sienna Fuegonasus Dodenbezweerders wekken de doden tot leven om hun bevelen uit te voeren. Sienna werd aangetrokken door de donkere magie na een gevecht met haar tweelingzus Sofia en trekt nu ten strijde als de leidster van een groep skeletten, waarbij ze een Soulstealer Staff en Ensorcelled Reaper hanteert om haar vijanden het geschenk van de dood te geven. Snijd door je vijanden met de Ensorcelled Reaper en neem hun levende essentie op met de Soulstealer Staff Roep donkere magie aan om een leger van skeletten op te richten die aan je zijde vechten Beheers de necromantische krachten met een nieuwe carrièrevaardigheid en talentenboom Omarm het pad van de doden met exclusieve personageskins en nieuwe gesproken tekst Inbegrepen cosmetische items: 3 nieuwe personageskins 1 nieuwe skinkleurvariatie 4 nieuwe hoeden 5 nieuwe Soulstealer Staff-illusies 5 nieuwe Ensorcelled Reaper-illusies 3 nieuwe portretlijsten 6 exclusieve schilderijen OPMERKING: Wanneer je de Warhammer: Vermintide 2 - Necromancer Career koopt, ontvang je 325 shillingen (valuta in het spel) om te besteden in de winkel in het spel.