Warhammer: Vermintide 2 - Forgotten Relics
Het Forgotten Relics-pakket is een wapen- en cosmetisch pakket met de volgende items: 5 nieuwe wapens. 4 nieuwe schilderijen. 1 nieuwe portretlijst. De volgende wapens zijn inbegrepen: Griffon-foot - Victor Saltzpyre Het perfecte, willekeurige wapen voor een eenogige scherpschutter. Kan worden gebruikt door de carrières Heksenjagerskapitein, Premiejager en Zeloot. Coruscation Staff - Sienna Fuegonasus Wek de kracht van Aqshy op uit de grond en verbrand alles tot as! Kan worden gebruikt door de carrières Strijdmagiër, Vuurbezweerder en Ongeketend. Trollhammer Torpedo - Bardin Goreksson De Trollhammer Torpedo is een meesterwerk van dwergenvakmanschap. Kan worden gebruikt door de carrières Outcast Engineer en IJzerbreker. Moonfire Bow - Kerillian Vergeet het dragen van een pijlkoker - deze magische boog creëert pijlen uit het niets! Kan worden gebruikt door de carrières Waywatcher, Dienstmeid en Schaduw. Speer een schild - Marcus Kruber De ruggengraat van het Rijk, goed om mee in gezichten te steken en slagen te blokkeren. Kan worden gebruikt door de carrières Huurling, Jager en Infanterist. Wanneer je het Warhammer: Vermintide 2 - Forgotten Relics-pakket koopt, ontvang je 150 shillingen (valuta in het spel) om te besteden in de winkel in het spel.