Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Tax Collector's Cap
De DLC Tollenaarspet bevat een premium cosmetisch hoofddeksel voor Victor Saltzpyre. Het cosmetische item kan gebruikt worden voor de Premiejager-carrière van Victor Saltzpyre. Over het cosmetische item: Tollenaarspet - hoofddeksel Houd altijd een dolk bij de hand. Je weet nooit wanneer iemand korting wil.