Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Phoenix King's Bodyguard
De Lijfwacht van de fenixkoning is een premium cosmeticacollectie met een skin en hoofddeksel voor Kerillian. De Lijfwacht van de fenixkoning-collectie bevat twee cosmetische premiumitems voor Kerillian: het hoofddeksel Leeuwenhelm van Chrace en de skin Chracische burgwacht. De cosmetica kan gebruikt worden voor de Dienstmeid-carrière van Kerillian. Over de cosmetische items: Leeuwenhelm van Chrace - hoofddeksel Hoofduitrusting van een Witte leeuw van Chrace, beroemde koninklijke lijfwachten van Ulthuan en weergaloze woudlopers. Chracische burgwacht - skin Gewaad van een Witte leeuw bewaker in dienst van de beroemde prins Temakador. Aardige jongen, heb ik gehoord.