Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Knight of the Blazing Sun
De Ridder van de brandende zon-collectie bevat twee cosmetische premiumitems voor Markus Kruber: het hoofddeksel Blik van Myrmidia en de skin Harnas van de brandende zon. De cosmetische items kunnen gebruikt worden voor de Infanterist-carrière van Markus Kruber. Over de cosmetische items: Blik van Myrmidia - hoofddeksel Niet een gemakkelijke blik om te beantwoorden. Maar knipper niet, want anders raak je mogelijk je hoofd kwijt. Harnas van de brandende zon - skin Volledig harnas gezegend door de godin Myrmidia en dus toegewijd aan gerechtigheid.