Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Felix Jaeger
Het Felix Jaeger-pakket bevat één cosmetisch premiumitem voor Markus Kruber: de Felix Jaeger-set met skin en hoofddeksel. De cosmetische items kunnen worden gebruikt voor de Huurling-carrière van Markus Kruber. Over de cosmetische items: Felix Jaeger - skin- en hoofddekselset* Kleed je als de beroemde sidekick van de nog beroemdere Gotrek Gurnisson. *De stukken van de set kunnen niet afzonderlijk worden gebruikt.