Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Dreadlord's Array
De Uitrusting van de gevreesde heer-collectie bevat twee cosmetische premiumitems voor Kerillian: het hoofddeksel Glimlach van Drakira en de skin Mantel van de gevreesde bewaker. De cosmetica kan gebruikt worden voor de Schaduw-carrière van Kerillian. Over de cosmetische items: Glimlach van Drakira - hoofddeksel Masker van een Naggarothi-corsair. Niet de meest praktische uitrusting, maar men zal zich je nog lang herinneren. Mantel van de gevreesde bewaker - skin Intimiderend harnas gedragen door een favoriet van het hof van Malekith, een positie die zelden een lang leven biedt.