Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Count Boris Todbringer
Het Graaf Boris Todbringer-pakket bevat één cosmetisch premiumitem voor Victor Saltzpyre: de Graaf Boris Todbringer-set met skin en hoofddeksel. De cosmetische items kunnen gebruikt worden voor de Premiejager-carrière van Victor Saltzpyre. Over de cosmetische items: Graaf Boris Todbringer - skin- en hoofddekselset* Neem de illusoire verschijning van de befaamde kiesman over, maar zorg dat je uit de buurt blijft van Khazrak Eénoog. *De stukken van de set kunnen niet afzonderlijk worden gebruikt.