Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Atylwyth Rime Master
De collectie Atylwyth-ijsmeester bevat twee cosmetische premiumitems voor Kerillian: het hoofddeksel Atylwyth-kroon en de skin Atylwyth-zangersmantel. De cosmetische items kunnen worden gebruikt voor de Waywatcher-carrière van Kerillian. Over de cosmetische items: Atylwyth-kroon - hoofddeksel Traditioneel gewaad van de waywatchers van Winterhart, die ook dienen als bewaarders van de oudste volksverhalen van het rijk. Atylwyth-zangersmantel - skin Er zijn veel winterse verhalen over Athel Loren en jaar na jaar vertellen de zanger-smeden van Atylwyth ze allemaal bij helder sterrenlicht.