Warface: Clutch — Sniper-startpakket
Maak je klaar voor de overwinning met het Sniper-startpakket! Geef je wapenvoorraad een boost met een gouden wapen van het hoogste niveau, 1500 credits en speciale boosters die je XP en in-game inkomsten verhogen. Ben je klaar om het slagveld te domineren? Pak vandaag nog je pakket! Het pakket bevat: — 1500 Kredits — Gouden kobaltkinetiek zevenentwintig — VIP-booster (30 dagen) — Mega VIP-booster (30 dagen)