Gaijin Distribution KftActie en avontuur
Dit Bundle omvat: - Type 90 (B) (Senrai Maidens) (Rank 7, Japan); - Premium account voor 20 dagen; - 2500 Golden Eagles. Unieke camouflage: ‘Usagi’ Uniek portret: ‘Usagi’ Unieke titel: ‘Fan van Usagi’ Uniek embleem: ‘Usagi’ Please note! Senrai Maidens’ characters are not added to the game and appear in the images next to the vehicles solely for visual purposes. The unique vehicle camouflages in these Bundles are fictional and if the “Show content in the battle: Except fictional” option is enabled in the “Customization of Vehicles” settings, these will appear to other players as historical camouflages for similar vehicles, but with the characteristic exterior customization elements preserved. Met alle premium voertuigen kun je meer onderzoekspunten en zilveren leeuwen verdienen en worden ze geleverd met alle beschikbare aanpassingen. Met een Premium-account (ook te koop in het spel voor Golden Eagles) verdien je meer Research Points en Silver Lions in gevechten gedurende een bepaald aantal dagen. Dit is cumulatief met bonussen van premium voertuigen!