War Thunder - M60A1 Predator Pack
Dit pakket bevat: - M60A1 Predator (Rang 6, USA); - 15 dagen Premiumaccount; - 2000 Gouden Adelaars. De M60A1 Predator is een eersteklasversie van de Amerikaanse M60A1 RISE (P) tank, ontwikkeld in het kader van het RISE-programma (Reliability Improvement of Selected Equipment), dat als doel had de betrouwbaarheid en de overlevingskans van het voertuig te verbeteren. Zowel de Amerikaanse lerger als het Amerikaanse korps mariniers maakte veel gebruik van de M60A1 RISE (P) en werd zo een van de meest en langst gebruikte aanpassingen uit de M60-serie. Deze versie heeft een uniek uiterlijk dat is gebaseerd op de M60A1-tanks van de Amerikaanse leger uit Operatie Desert Storm in Koeweit in 1991. De M60A1 Predator is bewapend met een M68-kanon van 105 mm. De munitielading omvat HEATFS, HESH, APDS, APFSDS en rookgranaten. De tank is bovendien uitgerust met rookgranaatwerpers en een thermisch rookgeneratiesysteem. Met alle premium voertuigen kun je meer Research Points en Silver Lions verdienen en ze worden geleverd met alle beschikbare modificaties. Met een Premium account (ook te koop in de game voor Golden Eagles) verdien je meer Research Points en Silver Lions in gevechten voor een bepaald aantal dagen. Dit is cumulatief met bonussen van premium voertuigen!