Bevat 550 (500 + 50 extra) WarpReals die je kunt besteden aan nieuwe content in War Robots: Frontiers. Gebruik deze in-game valuta om je Battle Pass te upgraden, cosmetische en aangepaste items te krijgen, en nog veel meer. Vul aan en bestorm de Wild Ten in stijl!