War Hospital - X-Ray
Speel een exclusief hoofdstuk om nieuwe uitdagingen aan te gaan en het verhaal van Marie Curie en haar bijdrage aan de oorlogsgeneeskunde te ontdekken. Marie Curie bevindt zich vlak bij jouw ziekenhuis en heeft jouw hulp nodig. Deze bekende en zeer deskundige wetenschapper stelt je haar busje met het röntgenapparaat en haar talenten ter beschikking. Zo kun je nog meer soldaten redden. Dit is een facultatief hoofdstuk.