Waking (Xbox One)
Waking nodigt je uit om op een episch, emotioneel avontuur te gaan in je onderbewuste. Opgesloten in de duisternis van je coma moet je in een droom vechten tegen je eigen demonen in een poging om wakker te worden. Om de duistere machten te overwinnen, moet je geleide meditaties doen, waarin je je meest waardevolle herinneringen verzamelt en de mensen ontmoet van wie je houdt. Dit maakt van WAKING een van de persoonlijkste spellen ooit gemaakt. Met een hoog uitdagingsniveau in gevechten en een uitgebreide wereld die erom vraagt om te worden verkend, richt WAKING zich op fans van Souls-achtige spellen en actie-RPG's. JOUW LEVEN. JOUW HERINNERINGEN. HET MEEST PERSOONLIJKE SPEL OP DE MARKT. Vraag jezelf dit eens: wat zijn de heilige relieken van jouw leven? Een handvol aarde uit je woonplaats? Een huisdier dat lang geleden overleden is? De ogen van je geliefde? Aan het einde van de missies zal je worden gevraagd om je ogen te sluiten en naar een geleide meditatie te luisteren, waarin je herinneringen uit je leven zal zien. Vervolgens betreed je deze herinneringen in het spel via een aantal keuzes. Deze afgestelde herinneringen worden je wapens in het spel. WAKING vraagt je om je angsten onder ogen te zien, en je verlangens, je persoonlijke demonen, en trauma's uit je jeugd. Aan je zijde staan de mensen van wie je houdt, die je kunt oproepen om je door het onbekende te leiden. Om te ontwaken moet je de synapsen van je hersenen weer aan elkaar verbinden, en het mysterie ontgrendelen van hoe je in dit coma terecht ben gekomen. GEVECHTEN MET EEN ZIEL WAKING is een spel dat is ontworpen voor fans van Souls-achtige spellen, omdat het een hoog (maar aanpasbaar) moeilijkheids- en uitdagingsniveau biedt. Er zijn echter essentiële verschillen in de gameplay en gevechtssystemen, waardoor het buiten dat genre valt. Een van de grote verschillen is het vertrouwen op een telekinetisch aanvalssysteem, dat wordt gebruikt in combinatie met melee en pareren om je vijanden te verslaan. Je zult gevechtssituaties strategisch moeten aanpakken om te overwinnen. UNIEKE WERELDEN Je grote, telkens veranderende Mindscape leidt tot unieke werelden iedere keer dat je het betreedt. De landschappen, grotten, tombes, en kerkers in WAKING worden allemaal procedureel gegenereerd.