Wakerproeven-uitbreiding
Het is trainingsdag in Foxington! Lucky keert terug voor de lastigste uitdaging tot nu in Wakerproeven, een duizelingwekkend, nieuw hoofdstuk voor Super Lucky’s Tale. Nadat hij Gilly-eiland heeft gered, vindt z'n grote zus Lyra het hoog tijd dat Lucky z'n lot tegemoet gaat en aan de reis begint om een echte Waker te worden. Lyra schakelt de hulp in van een aantal vrolijke vrienden die zo uit het Boek der Eeuwen komen. Samen hebben ze een reeks bijna onmogelijke uitdagingen voorbereid die alleen een echte Waker kan doorstaan. Nu moet Lucky met jouw hulp puzzelen, springen, graven en rollen in een hilarisch, retro trainingskamp dat zwaarder is dan het echte werk! Onderweg kom je grappige personages tegen, spring je door klassieke platformuitdagingen, versla je ijzersterke bazen, los je listige puzzels op en verdien je het recht om met Lyra een officiële Waker van het Boek der Eeuwen te zijn. Daarnaast kun je Lucky in Wakerproeven voor het eerst verkleden, met prachtige kostuums en accessoires. Je ontgrendelt ze met de munten die je hebt gespaard. Draag de outfit die het best bij jou past voor dit modebewuste avontuur in de carrière van Lucky.