Voyeur Pack VI
Met dit gratis pack kun je blijven samenspelen als je partner extra downloadbare content gedownload heeft. Met dit gratis pack kun je geen downloadbare content gebruiken, maar het geeft je wel volledige compatibiliteit in een samenwerkingsspel. O ja, aanvaard als dank voor je support van Saints Row IV ook nog dit gratis outfitpack!