Voorsprongpakket
Krijg onmiddellijk toegang tot de Vigilant-, Murasame- en Nimbus-exosuits! Dit speciale pakket bevat tevens drie exosuitskins voor nog meer manieren om van Leviathans wargames te genieten! Bevat de volgende content: - Vigilant-ticket voor eerdere ontgrendeling - Murasame-ticket voor eerdere ontgrendeling - Nimbus-ticket voor eerdere ontgrendeling - Paladin-exosuit-skin (Vigilant) - White Guardian-exosuit-skin (Murasame) - Wonderland-exosuit-skin (Nimbus) Let op: je kunt tickets voor eerdere ontgrendeling ook kopen als je de betreffende exosuit al ontgrendeld hebt. Kijk uit dat je niet twee keer dezelfde aankoop doet. Skins zijn cosmetische items die het uiterlijk van een exosuit veranderen en verder geen effect hebben. Let op: deze DLC kan alleen worden gespeeld met het Microsoft-account waarmee de DLC gekocht is. Zelfs als je de organisator van een gezinsgroep bent, zullen leden van de gezinsgroep de DLC niet ontvangen.