Voertuigset
Deze set bevat de volgende downloadbare content: ■Extra voertuig - Cruiservoertuig ■Extra voertuig - VH8-G2500 ■Extra voertuig - Nachtmerrie *De DLC wordt beschikbaar in de game zodra je het vereiste punt in het verhaal hebt bereikt.