Vintek Garage Kit 2
Voeg meer aanpassingsopties toe aan de Vintek-voertuigset om de vintage wagens van GRIP racing nog meer klasse te geven en te laten zien dat nieuwer niet altijd beter is. Het pakket bevat twee nieuwe, gloeiende wagenskins (voor gebruik met alle Vintek-voertuigen), een extra rimset voor je banden en 3 extra decals voor gebruik met de Vintek-voertuigen.