Vikings Pinball
Leuke gevechten in flipperstijl. Val de militaire kampen van het heilige Romeinse Rijk aan en verpletter de legionairs. Kies de juiste banen om zoveel mogelijk schade toe te brengen. Schiet vijanden neer, blaas vaten op en verzamel munten. Bevrijd de kaart van deze luilakken!