Vigor - Cataclysm Commander Pack
Omarm de rol van ’Cataclysm Commander’ en leidt een ambitieus geheim militair initiatief voor de bouw van een onstuitbaar leger met alle middelen die nodig zijn. Bewapen jezelf met formidabele wapens en zaai dood en verderf in de Outlands! Dit pakket bevat: - Service Uniform (Commanding Officer) - Officer’s Hat (Lieutenant Colonel) - Helmask (Ominous Glare) - Document Case (Fine Black) - Lambskin Gloves (Elegant Black) - 3x PH M82 + 50x munitie (7,62x51 NATO) - 5x Gewehr 3 SG1 + 100x munitie (7,62x51 NATO) - 5x Maschinengewehr 3 + 500x munitie (7,62x51 NATO) - 10x Luger + 100x munitie (9x19 Parabellum) * Forbidden Cyphers Skin voor Luger - 3x Double XP Ticket - 5x Insurance Ticket Dit pakket kan maar één keer per account worden gekocht en is slechts tijdelijk verkrijgbaar.