Vernal Edge
Welkom in het Koninkrijk van Haricot. Jaren geleden steeg het land naar de hemel en werd het een mysterieuze groep zwevende eilanden, waar de machtsbeluste Kerk van Aloe nu met harde hand regeert. Maak kennis met Vernal, een jonge vrouw die op zoek is naar haar vervreemde vader. Met de hulp van een abnormale krijgskunst en een vergeetachtige automaton genaamd Chervil, zal ze zich een weg moeten banen door dit mysterieuze land om haar verlangen naar wraak, en de waarheid, te stillen. Neem de leiding over Vernal in deze prachtige Metroidvania-game op basis van pixel art. Ontrafel de geheimen van haar verleden en de mysteries van Haricot terwijl je je door dit gebroken koninkrijk heen vecht. BEVAT Een razendsnelle metroidvania Verken de zwevende eilanden van Haricot. Laat geen enkel middel onbeproefd om meer krachten te krijgen, of het nou in een stad of kerker is! Spring, ren en glij door prachtige pixel-art omgevingen en hou in je achterhoofd dat er overal geheimen kunnen zijn! Dynamisch en lonend combat-systeem Streef naar perfectie en maak jezelf meester van Vernals vele combo's en spreuken voor de dodelijkste reeks aanvallen ooit om je vijanden te vernietigen. Elke keer dat je een vijand slaat maakt de grote hoeveelheid aan mogelijkheden de gevechten in Vernal Edge elke keer weer een nieuwe bron van genot. Vind je eigen weg Vind je eigen weg Zolang er wind in je zeilen waait en een vuur in je hart brandt ben je vrij! In Vernal Edge kun je je luchtschip naar elk eiland sturen dat jij wilt en ze in wat voor volgorde dan ook verkennen. Ontrafel de mysteries van Haricot en help Vernal zich eindelijk te wreken.