Verlore Slange - Bundle
2 diametraal tegenovergestelde rijken samengevoegd. Eén van rust, mysterie en ontdekking. De andere van geweld, adrenaline en overlevende absurde wezens. Kun jij het hele spectrum veroveren dat deze 2 werelden bieden? Ben je klaar voor een reis die je op meer manieren op de proef zal stellen dan je maar kunt bedenken? Deze bundel bevat de volledige games voor zowel Booom-Slang! en 'n Verlore Verstand.