Combineer kaarten op kleur of waarde en speel actiekaarten om de boel op z'n kop te zetten. Probeer als eerste je kaarten kwijt te raken in het klassieke spel of personaliseer je spel met verschillende huisregels en wedstrijdinstellingen om ervoor te zorgen dat jij en je vrienden nooit twee keer hetzelfde potje spelen! Schud alles door elkaar met nieuwe thema's met unieke themakaarten waarmee je het spel helemaal anders kunt spelen!