Unnamed Fiasco
Een episch gevecht tussen een oud vrouwtje met een snor en een baby lucha libre staat op het punt om los te barsten! Unnamed Fiasco is een competetieve local multiplayer game waar fouten je naar de overwinning kan slepen. Elke keer als je karakter sterft in een match wordt er een nieuwe kloon gemaakt om je te helpen door vorige acties opnieuw te doorlopen. Sla piñatas om power-ups te verzamelen en overleef alle gekheid binnen een minuut om de match compleet te veranderen. Vecht bovenop een oude Maya temple, een drukke stierenring, een laboratorium met dodelijke lasers en meer! Neem het op tegen je vrienden in intense multiplayer matches of ga solo met ladingen actie-puzzle challenges met online leaderboards!