Uniformbundel 'Kartonnen ridder'
Krijg een hilarisch nieuw kartonnen ridderuniform, te gebruiken voor de meeste speelbare personages. Bevat een kartonnen ridderharnas voor het lichaam (inclusief 6 huidstijlen) en een kartonnen ridderhelm als cosmetische accessoire (inclusief 6 huidstijlen).