UNDYING Skin Pack - Series 1
Met trots presenteren we het Undying Cosmetic Skin Pack Series 1! Dit aanbod bevat meer dan 14 unieke outfits voor Cody en Angling om te dragen tijdens de Apocalyps. Download nu om Anling en Cody's uitdagende overlevingstocht een frisse en leuke touch te geven! Cody en Anglings outfits 1. Astronautenpak: “Mam, zijn er zombies in de ruimte?”. 2. Sloppenpak: Welk woestenij het ook is, je bent klaar om het te veroveren. 3. Pilotenpak: Hé, vergeet je gordel niet om te doen. 4. Basketbal Fan West Suit: Als fans het team uit de West Division steunen, kiezen ze deze. 5. Basketbal Fan Oost-pak: Als fans het team uit de oostelijke divisie steunen, kiezen ze deze. 6. Piratenpak: Moed, vastberadenheid en geen zeeziekte - dat is het motto. 7. Pro Hitman Suit: Nadat Anling en Cody een klassieke film hebben gezien en de bioscoop hebben verlaten, kleden ze zich zo. 8. Deelnemerspak: Geconfronteerd met dit spel van leven of dood, kies je ervoor om door te gaan! 9. Deepsea Diver Suit: “Er zouden geen zombies in de diepzee moeten zijn, toch?” 10. Taoïstisch Zombie Moordenaar Pak: De onweerstaanbare mystieke kracht uit het Oosten...! Alleen Anling outfits 1. Future Cyborg Suit: “Mijn leven is nog niet ten einde. Ik kom terug!” 2. Reuzenpanda pak: Dit pluizige schattige schepsel... 3. Jurassic pak: Is het Jurassic tijdperk niet makkelijker om te overleven dan onze wereld? 4. Wraakpak: “Val me aan, met alles wat je hebt.” Alleen Cody outfits 1. Sheriffpak: Straatcriminelen zullen allemaal stil voor je vallen. 2. Dinosaurus onesie: Verkleed gaan als dinosaurus om zombies af te schrikken... dat is toch de droom van elk kind? 3. Dragon Heirloom Suit: Stil, ik sta op het punt om mijn “Dragon kicks” te beginnen! 4. Haaien onesie: Sinds de populariteit van de film “Jaws” zijn deze haaien verboden op straat.