Underworld Ascendant
Een mysterieus figuur roept je op in de Stygian Abyss, een gevaarlijke kerker die wordt bedreigd door het beest Typhon. Om deze wereld en de jouwe te redden, moet je een weg vinden door de Abyss, verloren geheimen ontdekken en vele uitdagingen aangaan. BELANGRIJKSTE KENMERKEN DIEP MEESLEPENDE WERELD Verken een volledig gerealiseerde kerker, van de buitenpost van Marcaul tot de diepten van de Vault of Nyx. Interacteer met nuttige flora en fantastische wezens en overleef in een afbrokkelende wereld met dynamische vijanden. JE EIGEN HELD Gebruik meer dan 75 vaardigheden voor vechten, stealth en magie. Creëer meer dan honderd verschillende spreuken met het runen crafting-systeem. DREIGEND GEVAAR Doe meer dan 70 missies en verdien talloze Side Bounties voor het vermijden van detectie, ongewapend spelen en meer. UNIEK BELONINGSSYSTEEM Verdien beloningen en ontgrendel vaardigheden door vindingrijke gameplay en ingenieuze prestaties. Los uitdagingen op unieke manieren op en experimenteer.