UnderDungeon + Clumsy Rush
UnderDungeon Tot de tanden bewapend In deze fantasiewereld kun je op verschillende manieren vechten. Magische bubbels, een boemerangkanon of een klassiek langzwaard kunnen een heel eind komen in dit vreemde land. Elk van je wapens kan verder worden geüpgraded om hun verborgen potentieel te ontgrendelen. Interessante wereld Geniet van gestileerde 2D-graphics en minigames. Elk personage dat je tegenkomt heeft iets interessants te zeggen... behalve misschien de eenden. Anders dan dat, let goed op ze allemaal. Verborgen geheimen Over de hele kaart vind je geheime gebieden met een aantal zeer vreemde kerels. Wat zouden ze van plan kunnen zijn? Er is maar één manier om erachter te komen. _____________________________ Clumsy Rush GRIJP DE KROON EN REN Geen vermoeiende ingewikkelde tutorials meer, geen half uur uitleg over gameplay-nuances meer - zeg tegen je vriend "pak de kroon en ren" en je bent klaar om te spelen. Met eenvoudige regels kun je direct beginnen met racen. JIJ HEBT DE CONTROLE Gebruik je liever eenvoudigere besturing om de race dynamischer te maken? Of ga misschien groot en gebruik beide benen afzonderlijk voor meer gelach? Of... alle spelers in ijsblokjes veranderen of een nepkroon erin gooien? Wil je spelen als sumo of kerstman? Kies een besturing, een van de 23 race-aanpassingen en, belangrijker nog, de gekste skin voor je kampioen! ELK TRACK IS UNIEK Strategisch gepositioneerde horde schapen, gedraaide wervelingen of kleine windmolens met tornadokracht - dit zijn slechts enkele van de vele gekke obstakels die een puinhoop zullen maken in je races. Elke track wordt willekeurig gegenereerd uit een pool van 47 unieke segmenten. EN IEDEREEN KAN SPELEN Vriendelijke graphics en eenvoudige regels maken van Clumsy Rush een titel waar iedereen plezier aan kan beleven. Wil je achtervolgen met je vrienden die geen speler zijn? Spelen met kinderen? Of misschien gewoon ontspannen? Wacht niet langer, pak een gamepad en ren!