Under the Warehouse
Verken de donkerste hoeken van een mysterieus gebouw en de ondergrondse ruimtes op zoek naar een speciaal ei! In een niet nader te noemen stad, diep in het verstedelijkte gebied, ligt een verduisterd gebouw van baksteen en beton vol dozen, documenten, apparaten en mysterieuze medewerkers van alle soorten en maten. Niemand lijkt vraagtekens te zetten bij de mysterieuze, spookachtige sfeer van het complex. In het firstperson-avontuur Under the Warehouse ben je een medewerker die een telefoontje krijgt en om hulp wordt gevraagd. De beller heeft een ei nodig dat ergens in het magazijn moet liggen, maar om het te vinden, moet je met de andere medewerkers praten, aanwijzingen ontdekken, items verzamelen, puzzels oplossen in klassieke point-and-click-stijl en de donkerste hoeken van dit gebouw verkennen. Dit surrealistische avontuur met verschillende eindes zal je tot het uiterste beproeven en je nieuwsgierigheid belonen... Als je moedig genoeg bent.