Under a Rock
Een procedureel gegenereerde open-world survival crafting game voor 1-10 spelers. Verken een mysterieus en kleurrijk eiland bevolkt door exotische wezens, reusachtige wilde dieren en nieuwsgierige inboorlingen. Onthul de geheimen, bouw je basis, overleef vijandige omgevingen en gevaarlijke nachten. CONTEXT Je bent een ontdekkingsreiziger uit het begin van de negentiende eeuw die net is gestrand in een vreemde nieuwe wereld, een verborgen land waar maar weinigen naar toe kunnen reizen (of vandaan kunnen komen!), waar wezens een ander evolutionair pad hebben gevolgd. Donkere grotten, onderwateromgevingen en een uitgestrekte bovengrondse wereld wachten op je, allemaal gevuld met hun eigen unieke uitdagingen en bronnen. HET AVONTUUR ROEPT De procedureel gegenereerde wereld zorgt ervoor dat elke speelsessie anders is. Craft, bouw, oogst, farm, vis, verken, vecht en meer. Hou je van een eenvoudig leven bij de oceaan of maak je vijanden onder de inboorlingen? De keuze is aan jou! BOUW JE EIGEN THUIS Basisbouw biedt een enorme keuze aan middelen om je droomhuis, dorp of stad te creëren. Er is geen limiet aan hoe uitgebreid je basis kan zijn of hoeveel decoratieve items je bij elkaar kunt plaatsen. SCHATTIG MAAR DODELIJK WILDLIFE Vecht, tem, fok en berijd een verscheidenheid aan wezens. Getemde dieren beschikken over verschillende vaardigheden die voordelig kunnen zijn bij het verkennen van het eiland. Of waarom zou je niet proberen je kookvaardigheden aan te scherpen? WEES UNIEK Creëer je eigen unieke uiterlijk met de character creator die een breed scala aan aanpassingsopties biedt.