Undead Nightmare-pakket
De wereld van Red Dead Redemption wordt bedreigd door een nieuw gevaar. Met het Undead Nightmare-pakket kun je een volledig nieuwe singleplayer-campagne spelen als John Marston. Ga op zoek naar een oplossing voor het besmettelijke undead-virus dat zich razendsnel verspreidt door het wilde westen. Naast het epische singleplayer-avontuur, bevat dit Undead Nightmare-pakket een nieuw multiplayer-speltype, inclusief nieuwe gameplay-mogelijkheden, wapens, undode dieren en mythische wezens.