Ultiem heldenpack – FOR HONOR
Ontgrendel extra helden met het Ultieme heldenpack! Dit pak bevat zes extra helden met unieke speelstijlen: Jiang Jun – een Wu Lin die vecht met zijn guandao. Shaolin – een Wu Lin die vecht met zijn staf. Zhanhu – een Wu Lin die vecht met zijn changdao. Zwarte Prior – een ridder die vecht met zijn zwaard en vliegerschild. Jormungandr – een Viking die vecht met zijn krijgshamer. Hitokiri – een samoerai die vecht met zijn masakari-bijl.