Uitdagingspakket
Een set van 5 expeditiekaarten, waarbij elke kaart Lara een beperking oplegt of iets anders aanpast waardoor de gameplay lastiger wordt. Overwin uitdagingen om extra bonuscredits te verdienen. Kaarten kun je inzetten in alle extra gameplay-modi.