Two Point Hospital: Bigfoot
Verken een nieuwe winterse regio, met 3 nieuwe ziekenhuizen, 34 nieuwe regionale ziektes (zoals 9 nieuwe oogaandoeningen) en allerlei nieuwe items in de game. De harige Bartholomew F. Yeti, de anders zo teruggetrokken plaatselijke beroemdheid, heeft zich hard gemaakt voor betere gezondheidszorg in de Pointy Mountains, de thuishaven van de meest vergeten mensen in heel Two Point County. Meneer Yeti heeft je hulp nodig om ziektes zoals Cold Shoulder, Bard Flu en Aurora Snorealis te genezen!