Turmoil
Turmoil biedt spelers een charmante en humoristische kijk op het simulatiegenre, geïnspireerd op de oliebloei van de 19e eeuw. Je krijgt iets mee van de rivaliteit en de vooruitgang in die tijd. Verdien genoeg geld om een succesvolle olie-entrepreneur te worden. Tijdens het boren en verkopen groeien jij en je dorp samen naar de top. Huur land tijdens de veiling en ga op zoek naar olie. Zet een boorinstallatie neer, creëer een efficient leidingnetwerk en breng de olie omhoog om het op te slaan in silo's. Verkoop de olie op het juiste moment om de winst te maximaliseren. Koop daarna belangrijke upgrades in het dorp om te kunnen werken met rots, gas en ijs. Probeer meer aandelen in het dorp te verkrijgen dan je tegenstanders in een strijd om het burgemeesterschap. * Een campagne waar je als oliebaron van straatarm naar stinkend rijk gaat. Versla je tegenstanders! * Tientallen upgrades en nieuw gereedschap om je oliewinning te stroomlijnen. * Maak kennis met de personages in de saloon en sluit schimmige deals. * Speel een enkel level met letterlijk millioenen variaties. Verdien zoveel je kan in een jaar. * Huur land bij de veiling en zoek naar olie. Maak gebruik van roedeloper, mollen en scanners. * Maximaliseer je winst door de olieprijs met gas op te drijven. * Bied meer dan je tegenstanders om de aandelenveiling te winnen. Turmoil - The Heat Is On is een fonkelnieuwe campagne waarin je weer bakken vol olie omhoog moet pompen om je zakken te kunnen vullen met cash! Het is ontworpen om je meteen weer thuis te voelen, maar waarin je tegelijkertijd allerlei nieuwe leuke en interessante dingen kunt doen. Dit kun je verwachten: * Een nieuw stadje (en burgemeester!) en een kaart vol met olie, verdeeld in drie gebieden. * In elk gebied worden er nieuwe boormethoden geintroduceerd. Deze draaien allemaal om een nieuwe ondergrondse substantie: magma. * Je zult bekende gezichten tegenkomen als Edward en Fred en William. Ze hebben al hun spullen meegenomen in treinwagons, zodat je meteen je favoriete booruitrusting kunt inslaan. * Er zijn ook nieuwe mensen, zoals Philip, waarmee je een schimmig kaartspel kunt spelen in de saloon. * Jack is een nieuw figuur die zich bezighoudt met de verkoop van allerlei technieken voor magma. En hij houdt van kip. * Anthony is er ook weer. In plaats van de handel in diamanten heeft hij nu een winkeltje geopend waar je allerlei ondergrondse schatten kunt kopen en verkopen. * De nieuwe burgemeester is bepaald niet zoals de vorige. Zijn tips zijn gratis en hij gebruikt een ander veilingsysteem. Aandelen kosten nog wel geld! * Er loopt een kat rond! Veel doet hij niet, maar je kunt ook moeilijk anders verwachten van die beesten. * En niet te vergeten: een paar fijne nieuwe akoestische nummers.