True Survivors Bundle
Stap in de Dying Light-franchise met de nieuwste bundel bestaande uit beide delen. De bundel bevat: Dying Light: Enchanted Edition Het spel waarvan de ongeëvenaarde benadering van gameplay het begrip first-person zombiespellen heeft vernieuwd. Dying Light: Enchanted Edition is alles wat je nodig hebt voor je avontuur in deze post-apocalyptische wereld bestuurd door zombies. Het bevat een uitbreiding met de buggy - jouw nieuwe voertuig, een extra game-modus, twee extra quarantaine zones en twee bundels. Het tilt je gameplayervaring naar een hoger niveau. Dying Light 2 Stay Human Maak je klaar voor een avontuur vol activiteiten in een open wereld met de opwindende kleuren van de moderne middeleeuwen, waar jouw acties de toekomst van The City beïnvloeden. Te midden van het groeiende conflict zijn jouw keuzes bepalend voor de balans van macht. Creëer jouw eigen ervaring! Gebruik 200+ wapens, 20+ wapenmodificaties en leer, oefen en beheers tientallen power moves. Toon geen genade, want dat zal jou ook niet getoond worden.