Trials Fusion: Awesome Level MAX
Welkom bij de Awesome Level MAX. Ik ben jouw gids. Dit DLC-pakket bevat twee thema-events: - De Awesome Adventure laat je spelen met de eenhoorn rijdende kat. Beleef met deze internetlegende een epische reis die voorgoed jouw idee van Trials gaat veranderen. Wat je ziet zal voorgoed op je netvlies gebrand staan. - RedLynx vs All-Stars is een verzameling van 22 nieuwe tracks. De ene helft werd gemaakt door de jongens van Redlynx en de andere helft ontworpen door de beste trackdesigners van over de hele wereld in samenwerking met het dev team. Dit DLC-pakket bevat 30 nieuwe tracks, 10 supercross tracks, 30 track-uitdagingen, 5 nieuwe garage items en meer dan 130 editor objecten.