Tremor-bundel
KOOP DIT NIET ALS JE HET KOMBAT PACK AL HEBT. Voordeelbundel. Ontvang het nieuwe speelbare personage Tremor samen met drie nieuwe personageskins uit het Klassic Pack 2. Kombat Pack -eigenaren krijgen vervroegd toegang en hoeven dit niet los te kopen.