Treasure Hunter Simulator
Treasure Hunter Simulator geeft je de kans om over de hele wereld historisch belangrijke locaties te onderzoeken en je metaaldetector te gebruiken. Ontdek het verleden door interessante voorwerpen op te graven en het belang ervan te onderzoeken. Met locaties verspreid over de hele wereld, zul je eerst iets interessants en waardevols in je lokale omgeving moeten vinden. Zo werk je aan je reputatie en verdien je betere apparatuur en geld om af te reizen naar exotische en afgelegen bestemmingen. Kies of je de voorwerpen wilt houden of verkoop ze op de veiling, zodat je verder kunt reizen en betere apparatuur kunt kopen. Treasure Hunter Simulator is geen hardcore metaaldetectorsimulator, maar meer een mix van een arcade- en simulatiespel. Dankzij de gestroomlijnde detectormechanismen is de game niet alleen leuk voor fans van het genre, maar ook voor andere gamers. De simpele en intuïtieve gameplay en het prachtige landschap zorgen voor volop plezier.