Transformatoren Add-On
Autobots, rol uit. Decepticons, sta op. Verander in een van de 12 personages, waaronder Optimus Prime en Megatron, elk met unieke vaardigheden, wapens en voertuigen. Neem het op tegen spelers in drie verschillende gevechtsmodi, zoals Deathmatch of Last Man Standing.