Transformatiekoffer
Varieer je stijl met een aanpassingscollectie die de dorpsbewoners aan het praten zal krijgen! Houd het leuk met extra haarstijlen, of maak het superschattig met een alpaca- of kuikenkostuum. Op zoek naar iets onopvallends? Deze set bevat ninja-outfits, een ninjazwever en zelfs aanpassingen voor je bazaar met ninjathema. Extra haarstijlen: Vlecht en bloemen Kattenoren met highlights Kort permanent Zijstuk met highlights Dierenkostuums: Kuikenkostuumsets Alpacakostuumsets Ninjaset: Ninja-outfit Ninjazwever Ninja-bazaarset *Deze items verschijnen in je commode zodra je ze hebt geaccepteerd via de brievenbus voor je huis. *Outfits kunnen worden gewijzigd door de spiegel of commode in je huis te gebruiken. *Om het zwever te kunnen gebruiken en je bazaarkraam aan te passen moet de speler de game eerst tot een bepaald punt gespeeld hebben.