TramSim: Console Edition - Deluxe Content
Geniet je van de gedetailleerde kaarten van Wenen en München en wil je meer? Upgrade naar TramSim: Console-editie - Deluxe en geniet van extra content voor Wenen; het ULF-tramtype en het gedetailleerde tramdepot in Wenen. Het tramdepot Favoriten in Wenen is cruciaal voor de tramactiviteiten van de stad en viert zijn 150e verjaardag in 2023! Verken in het depot de tramopslagplaatsen en navigeer door het complexe spoornetwerk. Trams in de vroege dienst opstarten en aan het eind van de dag weer uitzetten, rangeeropdrachten uitvoeren en het operationele wassysteem beheren. De ULF-tram (afkorting van Ultra Low Floor) is de eerste generatie trams met een lage vloer in het Weense tramnet en rijdt sinds 1995. Bestuur deze complexe en realistische tram, in 2 lengteconfiguraties, op de authentieke spoorlijnen van Wenen.