Ervaar een van de uniekste spoorlijnen in Engeland en klim aan boord van het oudste operationele rollende materiaal van het land met Train Sim World 2: Isle of Wight van Rivet Games. Jouw taak is om de Ryde Rail-diensten uit te voeren op de Island Line, het resterende deel van het spoorwegnet dat op Isle of Wight te vinden is. Beheer de complexiteit van het naleven van de dienstregeling, ook op enkelsporige trajecten. Of je nu bestuurt, meerijdt of de actie gadeslaat: je ervaart alle bezienswaardigheden en geluiden van een zeer unieke spoorlijn. Train Sim World 2: Isle of Wight is geschikt voor spelers van elk vaardigheidsniveau en biedt training voor beginners en geavanceerde procedures voor experts. Of je nu wilt beginnen met het besturen van treinen of je vakkennis wilt opfrissen, Train Sim World 2 heeft het.